Jonna Lidström.

Nu välkomnar vi våren!

Publicerad 2012-03-12 11:08:23 i Blandat,

Så är man på banan igen, hemma i fina Jönköping. Här är det grönt, soligt och vackert vårigt.
Semestern har varit underbar och jag har haft en så fin vecka min min kära familj och släkt. Det blir lite som ett vakuum när man kommer hem till en lugn lägenhet, istället för ett stort hus med 11 personer i det haha. Allt har gått så bra och jag saknar er redan :) 

Men ändå underbart att komma hem till min kära pojkvän och få pussa på honom lite. Mys! Idag börjar jag lite senare på jobbet, så jag har hunnit med att tvätta och göra vårfint i lägenheten. Köpt påskliljor och andra fina blommor. Och hängt ut tvätten på balkongen, ljuvligt med sol alltså!



Nu ska jag snart göra lite lunch, ha en härlig måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela