Jonna Lidström.

Life as we know it.

Publicerad 2012-03-15 18:25:48 i Blandat,

Ja livet är som livet är.
Det är mycket positivt, härligt och underbart med livet. Det är även ibland som man möter hinder på vägen som inte alltid är lika roligt. Därför är det så viktigt med människor runt omkring en som ger stöd, närhet och kärlek. Det är dem man upplever allt det underbara med och även det jobbiga. Det är i sådana stunder man blir tacksam för det man har. I mitt liv finns även Gud som jag tror på och älskar, och det är så härligt att alltid ha en extra stark hand att hålla i emellanåt. 
Livet är som livet är. Men jag är tacksam.

--------------

Idag har jag varit ledig och haft vilodag. Min dunderförkyldning har satt sina spår så att säga hehe.. Men jag har sovit länge, kollat på film, lagat mat och vilat. Nu ska jag nog äta lite godis och vänta på att älsklingen ska sluta från jobbet. 
I helgen blir det också jobb och inget annat särskilt inbokat, det blir nog lite spontant. Kanske en bio på lördag om vi orkar och känner för det :) 

Åh det finns så mycket fint på H&M:s hemsida så man blir ju alldeles tokig. Jag ska nog gå in och spana lite där nu och bara sukta efter alla vårfina kläder hihi. 


Mina vårfavvisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela