Jonna Lidström.

Tjejkväll!

Publicerad 2012-06-19 21:18:24 i Blandat,

Nu när min goda vän Helena flyttat tillbaka till Jönköping efter 1,5 år i Göteborg kan vi återuppta lite tjejkvällar med mina mysiga tjejer. 

Så nu har vi träffats rätt ofta det sista och det är ju så härligt att bara kunna ses en kväll utan att det måste bli så komplicerat. Barndomsvänner är verkligen sanna vänner och vänner som man alltid kommer ha <3 Så underbart!





Mysigt hos Helena igårkväll :) Och sedan catchade jag upp med henne och Emelie över lunch idag:) 



Sedan slutade jag lite tidigare från jobbet i eftermiddags och passade på att åka till Ikea en sväng och köpte lite braatthagrejer :) Bland annat spetsgardiner som jag har funderat på att skaffa länge nu, så idag slog jag till och åkte hem och la upp dem direkt så jag kunde hänga upp dem :) 


Sedan sprang jag en runda i naturreservatet, jag hade kunnat springa hur länge som helst idag kändes det som! Vilken energi man får av sol och värme :) Sedan fick det bli lite jordgubbar och mjölk till kvällsmat och nu lite fotboll på tv. 

Sov gott vänner!


Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-06-19 21:25:35

Älskade vän <3 nästa gång blir det mys hos dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela