Jonna Lidström.

Sommar!

Publicerad 2012-06-04 20:31:35 i Blandat,

Nu är det ju faktiskt juni och sommarmånad. Det har börjat grillas, solas, ätas glass med mera. Men allt sånt blir man ju bara sugen på när det är fint väder. Nu när det är 12 grader och regn så vill man bara sitta inne med en film och en massa godis haha. Det får man göra ibland det med ju!

Helgen som var gick riktigt fort. Jag träffade fina Helena i fredags efter jobbet och fikade och pratade ikapp oss. Hon bor ju i stan nu igen. UNDERBART!!
Sedan i lördags var jag och Simpa på liten shoppingtur i stan, sedan blev det en mysig runda till Gränna. Där köpte vi glass vid hamnen och fick lite sol att njuta i iallafall:)



Sedan var vi en sväng på Rix fm-festivalen och spanade in lite folk med ett par goda vänner. Sedan gick vi allihop ner till piren och åt en god middag :)

Söndagen tillbringade jag hos mina kära föräldrar. Jag åt god söndagsmiddag, powerwalkade med mor min, åkte en runda med bilen och sedan hade vi lite myskväll! Thanks!



De har så fint hemma mina kära föräldrar. Lite stulen inspiration :)

Ha nu en fin kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela