Jonna Lidström.

Lycka.

Publicerad 2012-06-27 21:20:27 i Blandat,

Jag vill bara säga att jag har kommit på vart jag gillar att träna allra mest. Att ta en springrunda i skogen en solig kväll, det FINNS ju inget härligare!
Då lockar inte gymet alls alls, och det känns som att man kan springa hur långt som helst när man bara ser grönt och lummigt, uppförsbackar och nerförsbackar. Tusen gånger bättre än löpbandet och jag längtade tillochmed till träningen efter jobbet och Det är inte alltid man gör. Något som underlättar väldigt mycket är att ha peppande musik i öronen, då springer man ännu fortare.

Vad viktigt det är att röra på sig, man mår ju så mycket bättre när man gör det. Bara man hittar det som funkar för en själv, sen blir det lite som ett beroende. Man måste ha det för att fortsätta må så bra som man gör :) 

Nu ska jag fortsätta kolla på Vänner, jag har börjat om på säsongerna och kollar flera avsnitt om dagen om jag har tid. Det går ju inget vettigt på tv (förutom allsång på skansen haha) så då får man underhålla sig själv :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela