Jonna Lidström.

Livsnjutare!

Publicerad 2012-06-19 20:59:11 i Blandat,

Nu var det ett tag sen jag skrev sist, men allt är bara bra :) 
Det rullar på fint på jobbet, sommaren är här (iaf enligt kalendern), midsommar är i helgen och nu är det bara några få dagar till min kille kommer hem från fotbolls-EM. 

Tiden går fort här hemma ändå, full rulle på jobbet och sedan massa härligt mys med vänner och familj.
I helgen var jag hemma i Sävsjö och hade det härligt, och i söndags var vi på Borås djurpark. 
Jag har kommit på att giraff måste vara det finaste djuret, deras färger är ju så underbara! Och så verkar de så lugna ocb vänliga :)

Bild från cab-rundan i fredagskväll!



Och mysfrukost i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela