Jonna Lidström.

Fin dag!

Publicerad 2012-06-08 22:21:55 i Blandat,

Det hade jag i onsdags på nationaldagen :) Då åkte jag till Växjö och umgicks med några godingar.
Jag, mina storasyster och lilla Lowa hade mysigt på Öhrs lantcafé där vi möttes upp och tog en fika. Vi kollade även in i den mysiga butiken där och köpte varsina Lisbeth Dahl-ljusstakar!

FINA





FIKAMYS



Sedan åkte vi hem och gjorde god lunch och lekte litegrann :) På eftermiddagen gick vi en runda Lowa passade på att sova en liten stund så jag kunde klippa Lina och prata lite vuxenprat.
När hon vaknade var hon alldeles snuffig och gosig och låg i min famn och mös en lång stund. 
Underbara lilla tös!



Mycket bloggande om denna goding, men hon ÄR ju så fantastisk! 

Nu ska jag återgå till min pojkvän som kollar på fotboll, och det är inte ens Sverige som spelar, suck! Haha, jag förstår verkligen inte det där med sport alltså.
Ha en mysig fortsatt fredagkväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela