Jonna Lidström.

Äntligen internet som funkar!!

Publicerad 2012-06-04 20:20:31 i Blandat,

Nu har jag väntat länge för att få ett internet som funkar.. därav min dåliga uppdatering den senaste tiden!
Så ursäkta min kära vänner, men här kommer lite update!

Jag har börjat på en ny salong i stan som heter Hairtime, den ligger på smedjegatan i city. Jag trivs som fisken i vattnet och det är riktigt goa frisörer jag jobbar med :) Lite ändrade arbetstider med och det passar mig alldeles utmärkt!

Sen har jag varit hemma på lite mors dag-kalas förra helgen som jag bara måste lägga upp lite bilder på!



Söta Lowa med sina solbrillor på väg till en marknad och mina fina "stora"syster :) 



Mumsig dessert hos mormor&morfar och härligt häng ute i trädgården!



"Le ditt största leende Lowa" :) Och det gjorde hon hihi.. 





Mina fina föräldrar i cabben på en åktur ;) Och lite gött häng på bryggan vid sjön!



Och sötaste tösen tog sitt första dopp ute för året :) Det var en mysig helg och riktigt varmt och somrigt också. Så får det gärna vara alla helger framöver.. eller varför inte hela sommaren istället!


Kommentarer

Postat av: Fillan

Publicerad 2012-06-05 22:27:01

Jag har helt klart den snyggaste familjen ever! Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela