Jonna Lidström.

Semestern är slut.

Publicerad 2012-07-30 19:29:05 i Blandat,

Ojojoj vilken fantastisk semester jag har haft, helt underbar och så perfekt!
3 veckor har svischat på väldigt fort, men samtidigt har jag hunnit med så mycket och
den sista veckan nu var ju helt otroligt bra väder och jag har bara njutit till 100%

Första veckan var jag och min kärlek i Köpenhamn och hade det bra, det var några toppendagar med mycket att se och göra. Sedan fick det bli en myshelg hos mina föräldrar med massa god mat, skratt och kärlek. 






Nästa stopp blev Kalmar på väg till Öland, där träffade vi lite sköna killar och hade en härlig kväll.
Bland annat blev det en liten spelning med Alina Devecerci och goa låten, Flytta på dig!



Efter det var vi en vecka på Öland och levde husvagnsliv. Det hör ju sommaren till och jag älskar det :)
Där träffade vi Simons familj med syskon och syskonbarn och hade det riktigt härligt! Det var faktiskt bra väder nästan hela veckan och vi kunde ligga på stranden och ha det gott.







Mer bilder från den sista veckan kommer snart :)
Nu ska vi gå på bio - The dark night rises again!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela