Jonna Lidström.

Inte långt kvar!

Publicerad 2012-07-05 22:21:57 i Blandat,

Nu är det inte långt kvar till semestern, konstigt vad tiden går fort! 
Lite sorgligt att det ska regna typ 100 mm i helgen och hoppas verkligen inte det är början 
på resten av semestern.. Menmen man får inte hänga upp sig på vädret egentligen.

Jag peppar mig själv att det ska bli skönt att få ledigt och njuta av att bara vara. Inga tider att passa och ingen stress så det ska bli skönt :) Jag ska försöka att inte vara så rastlös av mig utan istället bara ta dagarna som de kommer :) wihoo heja heja!

Men på måndag åker vi till Köpenhamn några dagar och det ska bli härligt! 

Ha det fint vänner, om ni inte har semester än så har ni iallafall helgen att se fram emot :)



Sommarkvällsutsikt från sovrummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela