Jonna Lidström.

På gång!

Publicerad 2012-01-10 21:06:28 i Blandat,

Ätit nyttigt nu, mexikans köttfärsröra med stekta sockerärtor till.
Sedan lite smoothie till kvällsmål i soffan med hallon, mjölk och vaniljyoughurt :)
Jag har sjuuk träningsvärk från min och S träning igår. Det märks att man är otränad ..
Blir nog en morgonpromenad imorgon före jobbet med tror jag!

Nu känner jag att det har vänt, inget onyttigt i veckorna utan bara på helgen.
Man måste få unna sig lite sånt med så länge man kan hejda sig och jag är ingen godisråtta
det är bara att jag måste få njuta av lite choklad annars går jag under ;)

Kollar nu på systrar i jeans 2, den går på 3:an. Mysig film det där!

På fredag kanske det blir lite partaj med jobbet, någon fest vi är inbjudna till som Nöjesnytt har på stan.
Sen ledig helg och annat mys som väntar!

Ciaoooo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela