Jonna Lidström.

Myseftermiddag!

Publicerad 2012-01-24 21:21:20 i Blandat,






Vilken härlig dag vi har haft! Jag mamma och Lowa har myst och haft det riktigt skönt.
Vi hämtade henne från dagis och åkte sedan hem och tog på oss varma kläder. Termobyxor, tjocka jackor m.m. Här skulle det ut i snön och busas.
Mamma hade med sig lite fika, varm choklad, smörgåsar och fikabröd. Mums!
Vi åkte lite pulka i en mini-pulkabacke haha.. sedan gick vi till en lekpark efter fikat och gungade och lekte kurragömma. Väl hemma slappade vi lite i soffan och hade mysit.
Sedan lagade vi lite mat och läste bok m.m..
Hon är ju så himla go den här lilla tjejen. Mysigt att få tid med både min kära mamma och systerdotter idag.

Nu är det soffläge och smoothie som gäller innan jag slocknar. Ha en bra kväll alla fina!


Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-01-24 22:12:00

vilka sötnosar! och vad snygg jacka du har ;) sån vill jag med ha!

Postat av: Filippa

Publicerad 2012-01-25 22:04:43

Asså åh! Saknar er <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela