Jonna Lidström.

Lycka.

Publicerad 2012-01-08 22:25:16 i Blandat,

Vilket härligt år vi har framför oss! Det är en massa härligt på gång och det känns riktigt spännande!
Först ut taggar jag som sagt spa-helgen om några veckor.
Längre fram blir det en utvecklingsvecka nere i Skåne, med jobb på en av företagets salonger
och sedan vankas skidresa m.m.

Så jag ser fram emot denna fullspäckade vår med lite annat smått och gott inplanerat!
Men mest ser jag fram emot vanliga dagar med kvällsmys med min pojkvän, att jag ska börja träna som en
tok på friskis&svettis, att få gosa med min systerdotter, umgås med familjen, vänner och njuta av livet m.m.

Tacksam <3

Förlåt men jag har verkligen inga bilder från nyår :/ Jag hade laddat min kamera med glömt stänga av den
så batteriet var ändå urladdat.

Gott nytt år på er allihop och god fortsättning!!


Den här skönheten har jag förbokat ur Odd mollys spring collection. Perfekt sommarklänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela