Jonna Lidström.

Lunchdags.

Publicerad 2012-01-16 12:37:42 i Blandat,

Nu har jag precis käkat omelett till lunch, med stekta sockerärtor till och lite finncrisp.
En kopp kaffe på maten med så var lunchen avklarad :)
Jag har haft en skön förmiddag, städat lite och plockat i ordning. Har ju inte varit här i helgen.
Gick en skön promenad med och handlade lite mat.
Nu ska jag snart åka till jobbet. Ska gå en sväng på A6 innan jag börjar.
Måste fixa lite saker :)
Nu verkar det iallafall som att vintern är på väg.. puuuh!
Massa snö på ingång, men kanske hellre det än grått och ruskigt.
Så länge det är snö i Sälen vecka 10 så är jag nöjd. För då ska det åkas skidor.
Wihooo!
Då åker den nya The North Face-jackan på som är cerise-rosa. Nice :)
Ha en bra dag allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela