Jonna Lidström.

Lugn.

Publicerad 2012-01-26 10:33:04 i Blandat,

Nu är jag hemma igen efter en produktgenomgång på jobbet.
Jag börjar inte förrän 12 så jag hann hem lite nu emellan och fixa lite här.
Bland annat har jag börjat packa min resväska lite haha.

Jag är ett "pack-freak" ;) Jag älskar att planera och packa, förbereda inför en resa.
Nu ska vi ju iochförsig bara vara borta en natt .. men man vill ändå ha med sig allt som man gillar
och kan tänkas behövas. De högklackade pumpsen och kavajen är med ;) Lite glitter och glamour har
jag också packat ner. Härligt!

Det jag inte får glömma är bikinin!! För bada är ju det som vi ska göra allra mest,
och relaxa, ta hand om varandra och mysa. 

För på lördag åker vi på SPA och det är verkligen efterlängtat!





Ha en bra helg allihop, två jobbdagar kvar sedan ledighet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela