Jonna Lidström.

Happy!

Publicerad 2012-01-22 09:37:43 i Blandat,

Vilken vecka det har varit. Full rulle på jobbet och en härlig helg har det varit.
Jag jobbar ju i helgen och ska snart göra mig i ordning för att jobba några timmar till ;)

Men i torsdags var jag ledig och hade det mysigt.
Jag har ju börjat på friskis nu och försöker träna där så ofta jag kan.
Det är så kul och man mår väldigt bra av det!

Så det fick bli lite träning och sedan en runda ner på stan. Där shoppade jag lite vårnytt,
bland annat en ny skinnjacka.. min gamla börjar bli rätt sliten. Sedan gick jag på massage och
till sist en fika med min fina vän Ida.

I fredags slappade vi bara, jag och S. Beställde hem lite mat och hade det gött.
Men igårkväll efter jobbet mötte vi upp lite vänner på en restaurang och käkade
lite god mat. Sedan bar det av på bio, Hamilton stod på schemat.





Jag tyckte iallafall den var riktigt bra och spännande. Micke är ju härlig att titta på iaf ;) haha.
Sedan avslutade vi kvällen med lite fika på stan. Åh vad jag är tacksam för fina vänner
man kan skratta med och få så mycket glädje av. Underbart!

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela