Jonna Lidström.

ÅHHHH!

Publicerad 2012-01-14 15:03:03 i Blandat,

Helt sjukt vad underbart det är med en dator som går SNABBT!!!!
Jag har varit så sjukt trött på min lilla sega bärbara dator nu på senaste.
Det har varit hopplöst att göra något på den.. men nu är det ju underbart.
Det är alltså såhär det känns med en BRA dator :)
SÅHÄR glad är jag. Jihoooo!
Vilken härlig dag det är idag med, så skönt att bara vara här hemma.
Har tvättat, kollat film och gått 1,5 timmes promenad med min kära pappa i solen.
Sedan åt vi räkmackor till lunch och snart ska jag nog baka något gott till kvällen.
Behöver en sån här lugn helg, hämta andan och känna in nuet.
Det har varit en härlig vecka på jobbet annars. Goa tjejerna är ju för härliga :)
Ha en härlig lördag och psssst. missa INTE Top Gun som går kl 21.30 på tv11 ikväll.
En klassiker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela