Jonna Lidström.

LUCIA

Publicerad 2012-12-13 07:34:57 i Blandat,

Glad Lucia!

Usch jag börjar få lite panik att det snart är jul. Jag vill njuta så länge som möjligt, men det går ju så fort!
Man tänker att man ska hinna med så mycket, baka lussebullar, göra pepparkakshus, kolla massa julfilmer, julhandla m.m..
Men det har inte blivit något bakande eller pepparkakshus och julklappshandlingen har skett på lunchen. 
Vi har ju så mycket på jobbet nu så det är svårt att få tiden att räcka till. Men man får njuta av de små härliga stunderna.

Jag har ju faktiskt hunnit med lite hemma-pyssel. Igår började jag slå in lite julklappar också och lyssnade på julmusik, lite snabbt sådär innan läggdags bara för att få lite feeling :)

Nu blir det att göra sig i ordning för jobbet och ikväll blir det träff med tjejerna, mysigt!

Ha nu en superskön Lucia-dag idag och njut varje minut.


Ikväll blir det mys med Helena, Marie och lilla Juni :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela