Jonna Lidström.

Härliga vintertid.

Publicerad 2012-12-06 21:19:36 i Blandat,

Helgen som gick var väldigt härlig och avkopplande :) Vi var lediga hela helgen och hade det allmänt skönt. Det började ju snöa och bli kallt och det var inte en dag för sent. Man får ju mycket mer julstämning när det är snö ute. 
Jag måste säga att jag ÄLSKAR vintern! Det gör inget att allting blir lite jobbigare när man ska nånstans och tar längre tid. Det är ju det som är charmen tycker jag. Snöiga och sliriga vägar, oskottade cykelbanor, massor med is och snö på bilen att skrapa bort. Äsch! Det kan få ta lite längre tid att ta sig nånstans, det är ju ändå sååå mysigt med snö och snöande! 
Det blir lite som att uppleva sina barnjular igen och julmusiken passar mycket bättre att lyssna på till snöoväder, än regn och rusk :) Så njut mina vänner! Man vet aldrig när det blir snö nästa gång.


S och jag passade på att gå en långrunda i lördags i solen, det var riktigt härligt!



Nu är det mycket mer snö, idag såg det ut såhär när jag gick en runda.





Idag har jag varit ledig från jobbet och haft en riktigt härlig dag.
Jag har, förutom en timmes powerwalk, gjort chokladbräck med nötter, pysslat lite och piffat här hemma. Här kommer lite bilder :)













I helgen blir det jobb, julkonsert med vänner och en tripp till familjen. Ha det fint vänner!
 

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2012-12-06 22:00:16

Vad fint du gjorde det med apelsinerna! Du är så piffig bananen! LÄngtar till jag får komma och se hur ni har det i lägenheten :) ses i helgen! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela