Jonna Lidström.

Påsk på gång!

Publicerad 2012-04-03 21:35:41 i Blandat,

Ja nu ör påsken snart här och jag ska bara mysa mig igenom alltihop :)
Vi ska samlas med familj, syskon osv och bara äta massa gott, sova över allihop, promenera,
umgås och njuta av livet. Är inte ledig så mycket men det ska ändå bli skoj att umgås allihop!
Precis som på skidresan, åh vad jag älskar när vi samlas tillsammans!



Idag fick vi påskgodis på jobbet med, muuuums! Dessa ägg är mina favoriter, det är ren mjölkchoklad i som bara smälter i munnen. 
Vissa chokladägg är superäckliga med crisp i och degig smet, huu... Fint ska det vara ;) haha

Ha nu en fortsatt härlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela