Jonna Lidström.

Lugn.

Publicerad 2012-04-15 20:12:40 i Blandat,

Ja här sitter jag nu i soffan. Nyduschad, gjort inpackning och har i lite olja så att det känns riktigt mjukt och härligt i håret!
Dessa är mina nya favoriter i schampo, balsam och inpackning! Sp från Wella som endast säljs på salonger och jag använder repair-serien. Den är supervårdande utan att det tynger ner håret, amazing!


Det finns ju inget bättre än att sätta sig i soffan efter en arbetsdag, tända lite ljus och bara VARA. Känna in lugnet är det bästa som finns! 
Jag gav mig ut på en joggingrunda efter jobbet idag också. Den började med sol men avslutades med regn, lite konstigt väder. Men härligt var det!!

Helgen har varit full av jobb, men i övrigt väldigt lugn! 
Nu taggar jag inför en härlig vecka med massa mysigt inplanerat. Ha det fint vänner!!


Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-04-16 16:09:09

härligt. har med gjort inpackning nu ;) en kokosdoftande lanzainpackning. Snart vill jag ses och ha myskväll med dig! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela