Jonna Lidström.

Ledig dag.

Publicerad 2012-04-02 09:33:45 i Blandat,

Idag är det ledig dag och solen skiner. Härligt!
Men jag har ju varit ständigt förkyld i 3,5 vecka nu och börjar bli ruskigt trött på det.
Vaknar och är helt täppt i näsan och känner mig så seg och trött.
På jobbet tror dem att det kan vara pollenallergi i och med mina små nysattacker emellanåt.. 

Så nu kurerar jag mig med allergitabletter och nässpray så får vi se om det går över.
Jag blir ju så andfådd med när jag är ute och går, det är ju också tecken på allergi. För det har jag inte upplevt tidigare.. ÅH!

Well well, nu ska det bli ordning på torpet. Jag har fått slänga ut mitt fina påskris och påskliljorna för att det inte ska bli värre. Så hoppas det blir bättre nu :)

Igår efter jobbet kom mina fina föräldrar hit! De var och shoppade lite på A6 och sedan hade de lagat mat hos mig när jag kom hem efter jobbet. Så gulligt! Jag klippte pappa och han fixade min cykel så växlarna fungerar igen. Jag har ju tänkt börja cykla lite mer till jobbet nu :) 

Lite senare kom Simon förbi också och vi fikade på glass och drack kaffe. 
Ni är fina ni allihop!!



Min Odd Molly-klänning har äntligen kommit! Den ska användas flitigt i sommar :)

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-04-03 15:44:06

vilken fiiiiin klänning =) romantisk! ;) fint när man är brun med! kramkram

Postat av: Marie

Publicerad 2012-04-03 15:44:21

vilken fiiiiin klänning =) romantisk! ;) fint när man är brun med! kramkram

Postat av: Marie

Publicerad 2012-04-03 15:44:53

vilken fiiiiin klänning =) romantisk! ;) fint när man är brun med! kramkram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-05 13:37:21

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela