Jonna Lidström.

Glad Valborg!

Publicerad 2012-04-30 09:58:59 i Blandat,

Hejhej!
Livet leker och jag bara njuter :) Mycket förändringar som sker nu framöver som är positivt och det gillas.
I helgen har jag jobbat, men det har varit en härlig helg på jobbet med många härliga och glada kunder. Så det har knappt känts som att jag har jobbat hihi. 

I fredags var det en go myskväll eftersom jag jobbade så lång dag, 10-20. Så då var man ganska seg på kvällen. 
I lördags efter jobbet gick jag och S ut och käkade. Det var sådär härligt spontant och var roligt och mumsigt. 
Det fick bli fläskfiléplanka och mango och jordgubbs-sorbét till efterrätt. Fräscht!


Efter jobbet igår så träffade jag min kära lillasyster som inte är så liten längre hihi, fina Filippa som är så härlig och rolig att vara med <3 Med dig kan man aldrig ha tråkigt iallafall :)







Idag är S och jag lediga och det blir lite träning, shopping och sedan ska vi träffa några vänner för lite valborgsfirande. Ha en bra dag och njut av solen!!

Kram på er



Kommentarer

Postat av: Fillan

Publicerad 2012-05-06 23:16:24

Oj, såg inte detta förrän nu! men jag skrattar aldrig så mycket som när jag är med dig din tok ("Åh, den är filmen var verkligen asrolig..") haha, love you hun <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela