Jonna Lidström.

Fröken duktig!

Publicerad 2012-04-17 13:55:02 i Blandat,

Idag vaknade jag 06.45 och kunde inte somna om. Ibland snurrar huvudet igång på en och då är det inte lönt att försöka varva ner. Då tänker man bara på allt man ska hinna med och måste göra.

Jag började med lite frukost i soffan, morgonkaffet är det bästa som finns! Sedan har jag dammat och dammsugat och gjort fint och handlat mat.

Nu har jag varit på ett spinningpass på friskis och det var sååå jobbigt, men galet skönt efteråt! Man mår så bra av träning och nu känns det som att jag börjat komma igång igen efter min sega förkyldning, hosta m.m. Härligt!

Jag taggar ju till sommaren att känna mig fin i min nya Hilfiger-bikini! Den kom på posten igår, and I love it :)

kolla in den här länken!!

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/badkl%C3%A4der/bikinis/hilfiger-denim-278/merissa-bikini-set-278352-286/

Det fick bli lite wook till lunch med kryddig korv och fullkornsbulgur i, mums! 
Nu ska jag vila lite i soffan innan jag drar iväg en sväng till Erikshjälpen och ser om jag kan fynda lite, sedan blir det en runda på stan och lite massage. Gott gott!

Ciaooo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela