Jonna Lidström.

Fantastisk helg.

Publicerad 2012-04-23 08:50:01 i Blandat,

Det har verkligen varit en fullspäckad helg kan jag lova er :)
Men bara fyllt av massa roligt, så det gör inte så mycket att man är lite trött idag hihi.

I fredags hade S och jag lite fredagsmys med varm smörgåstårta och jordgubbsmousse till efterrätt. Skönt när man slutar tidigt en fredag och kan fixa och dona och göra mysigt! Det är så härligt.
Det blev lite över av jordgubbsmoussen haha ;)




Sedan begav jag mig hem till Sävsjö rätt tidigt i lördags morse. En heldag var inplanerad med mor&far, storasyster och lilla godingen. Vi började med mysigt fika, sedan strosade vi runt i stan och lördagsmyste i affärerna. Därefter åt vi supergod mat med lövbiff och hasselbackspotatis med ädelostsås, MUMS!








På eftermiddagen var vi ute i solen och gungade, åkte en runda med bilen och plockade vitsippor m.m.
Kvällen avslutades med pizza och lördagsmys :)



Lilla stumpan med mosters leopardsjal, den körde hon lite dansnummer med i vardagsrummet. Haha, jag skrattar aldrig så mycket som när jag är med den här glädjespridaren :)

Igår morse åkte jag med min kära vän Marie till Göteborg och hälsade på fina Helena. Vi satt och käkade lunch och fika på ett mysigt franskt café och pratade ikapp allt som vi hade missat sedan vi sågs sist. Sen blev det en sväng på stan och på kvällen lagade vi mat hos Helena och bara hade det härligt :)





Marie och sin lilla mage :) Så mysigt med en bebis på gång! 



Lite trötta tjejer i väntan på bussen hem till Jönköping :)
Tack för en härlig helg alla fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela