Jonna Lidström.

1 år!

Publicerad 2012-04-01 09:52:21 i Blandat,

Ja idag är det 1 april och för exakt ett år sedan fick jag min lägenhet här i stan och började på nytt jobb. Jag flyttade hit och började mitt "vuxna" liv. Att flytta hemifrån är stort, det är mycket nytt och annorlunda, men samtidigt roligt att få sitt eget ställe och en frihet att bestämma allt själv :) 
Det tog ändå ett tag för mig att vänja mig vid stan och känna sig hemma. Men nu kan jag ändå känna att det här är hemma och det är här jag och S ska bygga upp vårt liv tillsammans. 

Tiden går fort när man har roligt!! Även att jag har jobbat ett år här på salongen är också galet, det känns verkligen som att året bara svischat förbi. Men jag har lärt mig väldigt mycket detta år och växt i mig själv. Det är så härligt att känna :)



Nu ska jag snart gå och jobba, sen i eftermiddag kommer mamma och pappa upp på lite eftermiddags-mys!
Hejhej!!




Kommentarer

Postat av: fillan

Publicerad 2012-04-01 11:55:32

Åh vad fuskigt att mor och far kommer förbi.. Tycker allt de kan ta sig till Kalmar någon gång också, och inte bara växjö och jönköping ;) Men hoppas ni får en supermysig eftermiddag, så ses vi ju snart ändå :D pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela