Jonna Lidström.

Kvalité

Publicerad 2011-09-13 21:44:46 i Blandat,

Det är det när man kommer hem efter jobbet.
Tänder lite ljus, på med mjukisbyxorna, äter lite kvällsmål i soffan,
kollar på idol, knaprar på lite nötter och njuuuuter!

Den här dagen har varit riktigt bra tycker jag och började dagen med en morgonpromenad
före frukost. Sedan när jag gjort mig i ordning åkte jag till min kära vän Marie för lite
kaffe och en pratstund. Hennes galna katt gav mig ett gott skratt också ;)
Elsa hoppade upp och ner och överallt, inget lugn i den katten alltså haha.

Nu har jag jobbat och har min kvalitetsstund i soffan.
Och jag är så glad för att jag har äntligen bokat in ett träningspass på
Friskis på torsdag morgon. Här ska det tränas!!

Nu ska jag återgå till min sköna stund. Hej hopp!



I looove mitt Humanity-armband!!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-09-14 07:45:33

haha, vänta du bara! snart ska du få vara kattvakt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela