Jonna Lidström.

Killer-pass!

Publicerad 2011-09-19 20:48:43 i Blandat,

Alltså antingen var jag på ett mördar-pass idag på Friskis eller så
har jag bara blivit så himla klen att jag inte orkar någonting.
Men galet vad roligt det är att träna!!

Jag är redan sugen på ett till pass på torsdag :) Here we go!
Om två veckor ska ju bikinin på igen så det gäller att kämpa med träningen nu haha.
Man blir så skönt lugn efteråt och pigg&glad!



Nu har jag ätit en god gryta till kvällsmat med lite råris till!
Mumma!
Konstigt vad dagarna svischar på alltså, men jag har verkligen njutit av min lediga dag.
Sov inte jättelänge, men unnade mig att ligga kvar och läsa litegrann
i min Nora Roberts-bok. Åt sedan en god frukost och gjorde mig i ordning för att åka till Ikea och
möta upp Marie :)
Vi fikade och strosade runt på varuhuset en lite sväng, mysigt att sitta och prata litegrann också ju<3

Jag köpte bla en gigantisk och fin orkidé att ha i vardagsrummets fönster som också är megastort!
Så jag är väldigt nöjd med min dag måste jag säga :)
Nu är det mys i soffan framför idol och svenska hollywoodfruar <3
Kärlek till livet!!

Psst! Biilder från helgens bröllop kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela