Jonna Lidström.

Kärlek.

Publicerad 2011-09-12 21:52:04 i Blandat,

Det är vad jag känner just nu.
Till alla mina fina nära och kära som jag har tillbringat helgen med.

I fredags åkte jag hem till familjen och hade lite mysigt med Filippa, mamma och pappa.
Härligt att vara tillsammans igen! Konstigt att ett år går så fort, men nu är hon äntligen hemma
lillasystern min. Underbart :)

I lördags var pappa och jag i Nässjö större delen av dagen och tittade på bilar,
och till slut slog vi till! Härligt :) Nu kan jag äntligen ta mig fram smidigt
på vägarna!

Igår åkte vi allihop till Växjö på 2-årskalas igår, dit kom även en större del av släkten.









Efter den här veckan som har gått har nog de flesta av oss fått en tankeställare.
Det kan gå så fort i livet, allting bara rullar på och man tänker inte riktigt på alla fina människor
man har runt omkring sig. Vi lever alla ett stressigt liv med olika tider att passa och saker att göra.
Men det är viktigt att stanna upp och verkligen känna in vad som är viktigast i livet.
Allt kan gå så fort.. Så var tacksamma för det ni har vänner. Det är jag!

...

Imorgon börjar jag jobba lite senare så då ska jag försöka hämta mitt pass
på förmiddagen, då blir det intressant att se om bilden verkligen blev så hemsk som jag tror att den blev.
Haha. Wellwell. En spännande vecka ligger framför, med bröllop på lördag som avslutning.
Ha det fint!

Love / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela