Jonna Lidström.

Härlig dag!

Publicerad 2011-09-01 19:55:13 i Blandat,

Idag sov jag länge för att vara mig, 8.30 :) wihooo sovmorgon!
Sen skulle jag ändå ner på stan och fixa nytt pass.

Varför ser man alltid hemsk ut på dem bilderna? Det kvittar hur man gör sig i ordning
och övar olika "sura" fina miner innan man tar bilden.
Wellwell.. jag ser ut som ett spöke med läppglans haha. Men jag får ju inte passet förrän om en vecka.
Kanske ser bättre ut då ;)

Sen blev det lite shopping!
Höstens nya stövlar från Replay, just gotta love them.
Mina är lite mer gråslitna än svarta. Men bilden är lite missvisande.



Fyndade även en väska, klänning till ett bröllop på gång och lite annat smått och gott.

Det har varit en riktigt härlig dag idag. Solen har skinit hela dagen och det har känts härligt.
Väl hemma från stan blev det en joggingrunda och sen handlade jag mat till kvällen,
lite lördagsgodis i förväg och sånt som alltid går åt :)

Fredag imorgon och det innebär en dag på jobbet, sedan blir det lite härligt häng med
tjejerna från jobbet!

Ha en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela