Jonna Lidström.

Värme.

Publicerad 2011-10-02 21:32:09 i Blandat,

Nu har det varit en intensiv men rolig tid på jobbet, fullt upp med renovering m.m
Så jag välkomnar faktiskt min semester väldigt mycket. Det ska bli härligt att få åka iväg en vecka.
Bara slappa, äta gott, sova, sola, bada, shoppa och annat härligt.

Jag och min älskling åker till Turkiet nu på tisdag och vi firar 3 år ihop på onsdag. 
Det blir första gången som vi åker själva ihop utomlands, helt galet vad tiden går fort.
Och det ska bli supermysigt att får tillbringa så mycket tid ihop, hemma rullar vardagen på och det är alltid
mycket annat som händer runtomkring.

Men du är det finaste jag har. Älskar dig Simon.







Du och jag snygging.
Du och jag.

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-10-02 22:05:05

Ha världens bästa resa snyggingar!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-02 22:18:06

åh, myspys. vi är avis på er minsann! håller tummarna för bränna-väder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela