Jonna Lidström.

Turkiet!

Publicerad 2011-10-17 21:08:47 i Blandat,

Hejsan. Nu är man  tillbaka i verkligheten igen, imorgon är det en vecka sedan vi kom hem från
vår härliga solsemester!

Vi hade det verkligen hur bra som helst, Turkiet kan jag rekommendera och Alanya var väldigt fint. Särskilt uppe i bergen med utsikt över hela staden och vid hamnen var det riktigt mysigt!
Där fanns det massa mysiga restauranger, smågator med småbutiker och lite halvirriterande försäljare hihi.

Hotellet var riktigt mysigt, vi började varje morgon med en dunderbuffé. Den var fylld med massa gott och
en favorit blev chokladflingor och nutellamackor haha.. Färskpressad juice var också en höjdare.
Sen var det en kanonstor pool och där låg vi lite varje dag, men badade mycket det ljumna havet också. Så himla häftigt med megastora vågor!



 

Man behöver verkligen lite semester ibland, komma bort tillsammans från vardagens stress och bara finna sig själva igen och varandra. Inga tider att passa, ingen  mat att handla och ingen lägenhet att städa. wihoo!
Haha.. min perfektionist-sida fick tid att vila och det var underbart!

Visst är det härligt att man kan känna pirr magen efter 3 år ihop, jag hoppas jag kommer känna det hela livet ut :)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela