Jonna Lidström.

Tack!

Publicerad 2011-10-30 21:26:51 i Blandat,

Nu har den här helgen svischat på väldigt fort. Den brukar göra det när man jobbar.
Men vi har haft väldigt mycket att göra på jobbet och det har varit riktigt kul!
Härligt när man får svettas lite ;) haha.

Igår efter jobbet träffade jag och simpa ett gäng gamla goda vänner och åt ute.
Vi satt på restaurangen i flera timmar och hade riktigt trevligt!

Nu ligger jag i soffan helt utslagen och kollar på Pan Am, en riktigt bra serie som går på
3:an. Simon och jag gick en runda efter jobbet (reflexer på) och sen lagade vi lite wook
och hade mysigt. Han är ledig imorgon och åkte hem till sina föräldrar en sväng nu.
Men jag ligger här och laddar inför morgondagen. :)

Söndagkvällar är rätt härliga änndå!
Njut av livet mina vänner!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela