Jonna Lidström.

Nu kan julen komma!

Publicerad 2011-10-24 09:36:56 i Blandat,

Idag är det två månader till julafton och jag har redan börjat längta.
Nu är det fullt mys så fort jag kan. Med tända ljus, en kopp te och mysbelysning.
Det är så härligt med såna små stunder och just nu har jag en sådan stund.

Var precis utte och gick en runda före frukost, och jag riktigt längtade hem till frukosten och kaffekoppen, ljusen m.m
Mmm, jag njuter!

Igår var vi ju i Ullared och handlade för fulla muggar. Vagnen var rätt full faktiskt ;) och jag handlade
en massa saker till julmyset. Det är ju min första jul i lägenheten och då vill jag ha det mysigt och piffigt!
Köpte ljusstakar, någon julkudde, lite paketpapper och annat smått&gott.

 


Den där kundvagnsparkeringen på andra våningen är rätt cool alltså. Man letar parkering till bilen när man ska in till stället och man får leta parkering när man väl är inne också haha. Komiskt.

Ladies night i lördags var superroligt förresten! Vilken stämning! De grabbarna som håller i showen
är ju helt magiska. De behöver inte direkt säga så mycket förrens alla börjar skrika ändå.
Men det var galet kul! Sjunga med i massa goa låtar  och känna sig lite extra uppskattad som tjej.
Det var härligt och kan jag absolut rekommendera till andra tjejer som aldrig varit där!

...............

Nu vill jag bara att julen ska komma så att jag får sätta fram mina ljusstakar :) hihi.
Ha en bra dag!



Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-10-25 21:39:47

Smart tänkt, verkligen, att handla inför julen nu. I stället för att trängas i stan med alla andra, stressa osv. Finns tillräckligt att göra just då i alla fall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela