Jonna Lidström.

Njuter.

Publicerad 2011-10-27 09:13:47 i Blandat,

Åh idag njuter jag. Jag ska ha en mysig ledig dag och ingen stress här inte.
Har precis ätit frukost i soffan och drack just upp den sista slurken kaffe i min
bamsestora frukost-kopp :)



Nu ska jag ha en  nytto-förmiddag då jag ska tvätta, promenera och handla mat.
Sen längtar jag till min massage som är inbokad i eftermiddag. Det ska bli underbart!
Jag har känt mig så stel på sista tiden. Jag ska även titta in på ett gym på stan och köpa
gymkort. Det ska bli annat nu. Jag MÅSTE ta tag i träningen på allvar.

Det räcker inte bara att gå långa rundor. Man kommer aldrig upp i flås då.
Nä här ska det köras crosstrainer, löpband och annat gött framöver!

Åh, igår kväll var jag och Simon på bio. Svensson Svensson. Den var faktisktt väldigt mysig och rolig.
Så himla fint filmad i snö och julmys. Nu blir man ju ännu mer sugen på jul.
Kanske ska börja titta lite på sunes jul idag haha.. bara ett litet avsnitt ;)

Nu ska jag förbereda tvätten och sedan smita ner i tvättstugan.
Hej på er!

Psst. Ta vara på livet och varandra. <3

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2011-11-02 21:09:21

Vilken mysig kopp!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela