Jonna Lidström.

Mys !

Publicerad 2011-10-21 22:55:51 i Blandat,

Nu sitter jag här och kollar in fyndtipsen på Gekås i Ullareds hemsida.
Haha, känns så komiskt. Men men lite kanske man kan få tips och idéer om.
Det blir nämligen en liten tripp dit på söndag, och förmodligen kommer vi
inte vara ensamma där.. men hoppas att man slipper köa in iaf.. sen
så kan man ju bara  köra på!

Ska bli så skönt att  ha en ledig lördag imorgon och inte ha någon tid att
passa under dagen. Sova ut, städa lite, kanske gå en runda och bara gotta.
Sen kommer det massa brudar hit på kvällen innan
vi taggar för Ladies night på Kinnarps!!
Det kommer bli grymt tror jag :)

Ikväll kom det hit en massa godingar från min familj. Vi lagade tacos, åt pannacotta
och kollade idol. De är ju alldeles för fina mina kära familjemedlemmar. Vilka underbaringar alltså!
Pappsen min satte på mina vinterdäck också, så snällt! :)

Love you guys. Ha nu en bra helg allihop!
Förresten så är Robin och Molly favoriterna i Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela