Jonna Lidström.

Weekend.

Publicerad 2011-05-15 22:12:34 i Blandat,

Japp, helgen har tillbringats på jobbet :)
Massa trevliga och glada kunder och det är alltid lika givande!
Annars har det varit lugnt på kvällarna, simon och jag har umgåtts
och mest vilat upp oss.
Kollade lite eurovision igår och det var egentligen förrän då
som jag tyckte eriks saades låt var bra, jämfört med de andra
bidragen var det lätt schysstast intro och go i!

Imorgon är det min 6-e dag i rad på jobbet, sen ska jag hem till föräldrarna
och vara där över min lediga dag på tisdag. mysigt!
Det blir skönt att slappa, sova ut, promenera och bara göra nada!

Efter jobbet idag sprang jag en runda längs vättern sen hem och lagade lite lax och wok,
nice med nyttig mat. Nya livet börjar nu med inget onyttigt i veckan. ska VERKLIGEN försöka med
det iaf så att träningen börjar ge lite resultat!
Simpa klagar på att jag göder honom, haha.. mys-kilona kommer fram;) tror han.
Äsch, :)

Förresten har vi bokat in en weeked på Tylösand spa om några veckor.
LÄNGTAR!



Sov gott sen och ha en bra vecka vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela