Jonna Lidström.

Mysigt

Publicerad 2011-05-05 21:59:48 i Blandat,

Dagen igår blev riktigt bra!
Jag har dock aldrig varit på massage och haft så fruktansvärt ont efteråt.
Det är helt sjukt, känns som blåmärken på hela ryggen.
Men det visar ju verkligen att det var på tiden att jag gick på massage :)

Jag shoppade loss också.
Här är lite bilder på litegrann av det jag köpte, Monki hittade jag mest på.
Där fanns det massa mysigt ju!




En STOR svart fluffig kudde, en spets t-shirt, lite smycken, en sjal, en svart midjekjol m.m :)

Efter bion gick simpa och jag på red riding hood, den var faktiskt värd att se.
Mycket söta skådespelare i haha.. och spännande. Men lite skum var den ändå,
gillar man twilight så är den nog ändå en bra rulle att kika på!

När vi ätit på Jensens åkte vi en liten runda med bilen,
vi landade in på en grusväg längs med vättern och körde förbi lite fina hus.
Solen gick ner och det var ett mysigt moment.

 

I helgen är jag ledig och drar till Göteborg med tjejerna, återträff med ligan
och vi hoppas på SOL, massa mys och härliga stunder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela