Jonna Lidström.

Inspiration.

Publicerad 2011-05-01 20:23:47 i Blandat,

Inspiration.

   


Hej mina fina vänner!

Jag blev så grymt shoppingsugen innan idag på lunchen, det är livsfarligt att jobba på A6.
Det finns ju så sjukt mycket snyggt överallt.. pust.
Jag har kommit på en miljon saker jag vill  ha, både klänningar, skor och smycken..

Det har varit en mycket bra helg även att jag inte har varit ledig. I fredags hade simon och jag lite myskväll
med grekisk hämtmat och chillande i soffan.
Sen igår träffade vi ju Marie o Linus efter jobbet. Alla fyra åkte och hämtade 4 olika pizzor
som vi slicade upp och delade på. Vi dippade lite chips och grönsaker och vräkte i oss choklad, spelade spel och hade en riktigt skön kväll! Mysigt med fina vänner!

Idag gick det också bra på jobbet, mycket folk på A6 med tycker jag nu när vädret var lite kallare.
Och ikväll har jag lagat lax i ugn, kokt potatis och kall sås med  dill och rödlök. Mums. Lite rivna morötter till det så hade jag inget att klaga på :)

Nu sitter jag i soffan efter att ha städat och fixat, kollar på programmet Fenomen på kanal 5. Det var riktigt intressant!

...

By the way.. imorgon ska jag träna FÖRE jobbet på gymmet, klockan 06.58 går bussen till stan.
Det blir en träningsdejt med Ida och det känns nice att komma upp och göra nåt nyttigt före jobbet :)

Ha en bra kväll!!



Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-05-02 04:49:03

det GILLAS med träning innan jobb! har du hittat något bra gym du signat upp dig på? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela