Jonna Lidström.

Tacksam.

Publicerad 2011-05-18 21:43:16 i Blandat,

Det känner jag just nu!
Tacksamhet för min underbara familj, pojkvän, vänner, jobb, boende m.m
Är så fint att ha alla fantastiska människor runt sig som styrker en, peppar och som finns där oavsett vad! 
Det är mycket som är nytt i livet runtomkring mig, och man behöver lite som är bekant runt sig
för att man ska känna igen sig och kunna gå framåt i livet :)

Man inser ju det mer och mer hur glad man är för sin fina uppväxt och
hur den påverkat en idag, det är jag så tacksam för.
Ni är fina allihop!!

Jag minns bland annat när vi bilade genom frankrike för ca 10 år sedan och det var ett himla
liv i bilen med två systrar och många mil att åka. Det fanns mycket tid att börja retas på hihi,
men sen hade vi så sjukt kul under tiden och gjorde en massa skoj. Åkte linbana i Schweiz, käkade Nutella-macka till frukost i Tyskland, köpte gigantiska Mimmi-gosedjur på Disneyworld i Paris, glassade på franska rivieran, kissade i ett hål i golvet på toaletten i Monaco med mera, med mera!

Det finns många minnen som man kommer bära med sig.

Igår var jag hemma hos mina föräldrar på min lediga dag. Det var riktigt mysigt, mamma och jag var lediga ihop. Vi gick en härlig runda, bakade blåbärspaj och var nere på stan en sväng.
Sen hyrde jag en film, slappade i soffan och åt mammas underbara kyckling.. mums!!
Lite senare gick jag även på massage hos min favoritmassör och sen hade vi en mysig kväll i soffan <3
----

Nu ska jag kolla klart på Greys anatomy!
Säg till någon att du älskar han/henne- sprid kärlek! Det är viktigt!

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-05-19 00:39:20

Jag älskar DIG <3

Postat av: Yvette

Publicerad 2011-05-19 22:30:05

Vi älskar dej med!!!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela