Jonna Lidström.

söndagsmys.

Publicerad 2011-05-29 20:32:11 i Blandat,

Söndagar på jobbet går verkligen fort! Det är bara hälften så mycket timmar
som att jobba 10-20, så det svischar på väldigt bra!

Handlade lite mat efter jobbet och gjorde en god wook med kryddig korv, vitlök och paprika i ;) plus massa annat mums! Det är faktiskt kul att laga mat när man har tid på sig och inte hungrar ihjäl.

Köpte ett par runda solglasögon idag med, tycker det är kul
som lite omväxling ..




Nu har jag gjort en djuprengörande lermask och en fuktmask på ansiktet,
så underbart skönt! Jag har även målat naglarna och nu sjunker jag ner
ännu lite djupare i soffan och njuter av min härliga söndagskväll!

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela