Jonna Lidström.

Relax.

Publicerad 2011-05-25 21:22:28 i Blandat,

Igårkväll efter jobbet släcktes A6 ner och det var dags för partaj!
500 personer samlades i en del av köpcentrat och det bjöds på god medelhavsbuffé,
stand up med magnus betnér och lite show med diamond dogs som avslutning ;)
Det var riktigt livat och en himla skoj kväll!

Tyvärr glömde jag kameran hemma, så har tyvärr inga bilder från kvällen.

Marie och jag cyklade hem ihop efter festen och hon sov över hos mig.
Det var mysigt och vi sov ut i morse och åt en god långfrukost innan hon skulle till jobbet.
Jag har varit ledig idag och har fått en hel del gjort!

Det var en miljon klädesplagg utspridda överallt, så fixade i ordning med det, städade undan lite
och gjorde fint.
Sen handlade jag mat och gjorde en supergod köttfärspaj :)
Slappade lite i soffan framför en film och sen drog jag ner en snabbis på stan.
Köpte bla de här mjukisbyxorna i harems-modell:
och den här lampan som jag ska ha på min nya svarta byrå sen:

 

Efter stan gick jag en 45 minuters runda i kvällssolen.
Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela