Jonna Lidström.

Myspys!

Publicerad 2011-05-12 21:57:39 i Blandat,

I tisdags var jag ledig och det var riktigt skönt!
och jag fick lite soltid på morgonen trots att jag hade bokat tvättid vid 12 haha.
en himla massa tvätt var det och nu klarar jag mig ett tag :)

Sen kom min underbara mamma hit och vi åkte till IKEA och fikade. Vi strosade runt där och kikade på
de nya rummen, blir nog superfint när det är klart!
Vi fyndade även lite till lägenheten och hon hjälpte mig med lite tips och idéer.
Bl.a ska hon måla en byrå åt mig till hallen, det är supergulligt av henne :)

På kvällen åt vi lite baugette, bakade lite bröd och jag gjorde kladdkaka till simon som fyllde år igår.
Det var mysigt med lite sällskap och det luktade nybakat i hela lägenheten, mums!
Såhär fin blev den:



Igår jobbade jag och simpa till 20.00 sen köpte vi lite mat och åkte hem till mig :)
Jag gav han en bukett rosor och sina paket, bjöd på glass och kladdkaka
och vi hade en härlig kväll <3 love you!

Idag har det också varit jobb till 19, sen cyklade jag hem i ÖSregnet och käkade lite ägg, keso och fil.
Nyttolivet blandat med lite onyttigt ibland haha..
Efter att simon slutat jobba kom han hit och vi gick en runda i det härliga "efter regn kommer sol"-luften.
Nu har vi kollat lite på eurovision, erik saade sjöng helt okej iaf .. wellwell.

snart helg och det blir jobb, men det är inte så farligt, ska ju ändå bli dåligt väder .. ;)
ha en skön kväll vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela