Jonna Lidström.

Home sweet home.

Publicerad 2011-05-22 19:51:29 i Blandat,

Oj vad tiden går fort!
Men helgen har varit riktigt bra :)
I fredags var pojkvännen och jag på AnnaGretas bar och åt.
Det var en tapas-restaurang där vi valde på massa smårätter och ALLT var supergott!
Mysigt med lite annorlunda och god mat.

Igår jobbade jag till 18, sen tog jag bilen hem och hade härlig grillkväll med mina älskade föräldrar:)
Det har varit sol hela helgen och varmt och skönt. Idag sov jag länge sen kom lina, aron och lowa hit.
Vi hade en go förmiddag, fikade och mamma o pappa öppnade paket. Vi firade mamma i lite tidig mors dag-present och pappa i lite försenad födelsedagspresent.

Sen kom släkten på mammas sida och vi mumsade på god mat och tårta ute i solskenet.
Vilken dag!!

Nu börjar  man bli lite trött minsann.. och imorgon tar jag tåget till jönköping igen.
Tack alla för den fina helgen <3







Ett litet urval av dagens bilder :)
Ha en skön kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela