Jonna Lidström.

Blå himmel.

Publicerad 2011-05-10 08:36:08 i Blandat,

Japp, det är det idag på min lediga dag. underbart!
Synd bara att de håller på och rengör taken på lägenhetshusen för
balkongerna är förtäckta med gröna nät! hahaha..
nästan lite komiskt.

Men om jag solar på balkongen behöver jag ju inget solskyddsmedel då ju!?
;)
Wellwell, jag drar nog mer neråt vattnet och slappar i någon timme,
läser lite Nora Roberts och fikar. Det ska jag unna mig.

Så det är bäst jag städar upp lite här hemma
så jag kan lämna stället med gott samvete haha..
och VEM är så dum att sätta på en tvätt-tid mellan 12-17
när det ska bli den varmaste och soligaste dagen??
Jo jag, så det blir att hålla sig häromkring idag.

Ha en bra dag allihop!



synd  att du inte är ledig idag mackan!! Då hade vi kunnat steka tillsammans :)

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-05-11 09:11:23

mm, och idag när jag är ledig är de mulet! haha. crapidapi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela