Jonna Lidström.

Bal!

Publicerad 2011-05-29 09:22:15 i Blandat,

I helgen var jag hemma en sväng hos mina kära föräldrar.
Jag åkte hem i fredags och vi hade en mysig kväll med god mat och
soffliggande :) underbart!

Men största anledningen till  att jag var hemma var egentligen att jag skulle göra balfrisyrer
på balen i stan. Det hade jag bokat in från mitt gamla jobb så vi var på salongen
och fixade i ordning dem. Det är alltid lika kul att göra balfrisyrer och få vara en del av deras
speciella dag. Tänk vad mycket de har sett fram emot och planerat hur de ska se ut inför denna dagen.
Det är helt  galet :)
Här kommer lite bilder och inspiration!



Min första uppsättning på Sandra här, hon gick inte samma bal som de andra
så jag fick ingen bild på hennes klänning.

 

 

Fina va? :)

Ha nu en bra söndag!
Jag ska duscha och åka till jobbet.
Ciaooo!


Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-05-30 21:08:35

Jasså, så du har också en blogg Jonna, vad kul! :) Fina balfrisyrer har du fixat ser jag. Hoppas allt är bra på det nya jobbet. Kram Erika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela