Jonna Lidström.

andas uuut.

Publicerad 2011-05-04 08:54:59 i Blandat,

det gör jag idag, kände mig helt väck nu på morgonen. men var så hungrig så jag gick upp ändå.
ledig dag idag efter aatt ha jobbat 6 dagar i rad och mest 9 timmars dagar.
men jag har askul på jobbet så det är ingen fara :)
det blir bara att när man väl är ledig orkar man inte göra nånting haha..
man njuter extra mycket av sängen på morgonen, frukosten och soffan. mys!

så IDAG ska jag dra ner på stan en sväng nu på förmiddagen,
strosa runt och unna mig själv något fint eller bara spana  i butiker..
mest för skoj skull :) det är faktiskt avkopplande.
iallafall när det inte är fullsmockat med folk.

sen har jag bokat in en massage som jag ska njuta av till 100%
hoppas inte jag blir förkyld bara för jag nyser och snörvlar lite idag (typsiskt) och det kan
ju bli värre av massage. men  DET hoppas jag inte på!

ikväll ska jag och min finaste pojkvän gå på bio.
Red riding hood blir det, och sen ska vi äta på Jensens tror jag.



Ha en toppendag!

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-05-04 16:39:21

Hur var filmen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela