Jonna Lidström.

Verkligt?

Publicerad 2011-03-17 13:53:25 i Blandat,

Joo det är det faktiskt!! Nu har jag pratat med tjejen som har bott i lägenheten före mig.
Och imorgon ska vi mötas upp så jag får nyckeln och kan flytta in.
Känns helt magiskt roligt och jag går på ett slags lyckorus nu..


Kan tänka mig att det känns annorlunda imorgon kväll när vi släpar upp allt 3 våningar och
svetten rinner och humöret tryter haha.. Men då kommer vi ju sova gott sen iaf :)
Är så tacksam för föräldrarna som ställer upp och hjälper till med allt.
Lite fredagsmys ska vi ha ändå med smörgåstårta och godis, lite sånt behöver man
för att hålla glöden uppe minsann.




Allt liksom bara väller ut just nu, blir skönt att bli av med det!
Sen tar man en paus och unnar sig lite sånt här:


Syndig njutning!
Nu jobb igen!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-03-17 14:19:42

Å vad roligt :) Så spännande att flytta. Jag och Erik har med fått en lägenhet nu, får den om en måndad ungefär. Det är verkligen glädje! Lycka till med allt och hoppas du får trivas bra :) KRAM

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-03-17 14:48:25

Va sjutton har ni gjort med mitt rum!?! haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela