Jonna Lidström.

Vardag.

Publicerad 2011-03-21 14:53:24 i Blandat,

Så var man tillbaka "hemma" och tillbaka på jobbet.
Det har varit en intensiv men bra helg, kändes ett tag som om ryggen skulle gå av hehe.
Men det var det värt :) Allt är långt ifrån färdigt i lägenheten, men nu kan man iaf bo där.
Jag fick lite mer saker fixat till lägenheten innan jag åkte hem, så det känns skönt.

Denna veckan är det mycket jobb på gång och nästa vecka med. Det blir 2 galna veckor
med jobb här i stan, i Växjö och Jönköping till sist då.

Ikväll ska jag ut och äta med "gamla" jobbet på Sandsjöbaden så det blir trevligt.
Det har ändå varit en kul tid med dem :)

Kolla in min nya ring, kärlek. Gillar den starkt!
Finns för 199 kr här på Sockerklaras i stan. Massa olika texter kan man välja på med.
Ha en bra måndag!

Kommentarer

Postat av: Mackan!

Publicerad 2011-03-21 19:22:51

åh, vad fin ring! Baby, I like iiit!

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-03-22 02:23:47

Snygg ring dude!! likelike :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela