Jonna Lidström.

Two is better than one.

Publicerad 2011-03-23 09:58:23 i Blandat,

God morgon!
Idag är en lite kortare dag och det behöver man ibland.
Tog ingen sovmorgon även att jag börjar senare, istället gick/sprang jag en runda före frukost
och segade mig sen i soffan en stund innan det var dags för uppfräschning.


Och jag är så glad att jag faktiskt sprang en runda igår efter jobbet, som sagt man mår bra av träning!
Bara man bestämmer sig på morgonen, det går inte att känna efter när man kommer hem.. då blir det
aldrig av haha.. för då är man hungrig och trött. Men 30 min kan man minsann unna sig att komma ut.


Idag ska jag låta mamsen tona mitt hår, det är katastrof-torrt just nu och dassigt som sjutton.
Efterlängtat! Och bäst att passa på medans man har någon som kan hjälpa en med sånt.


.............
Är det någon mer än jag som längtar efter brunbrända ben, sommarklänningar och varma kvällar?


Hoppas på en riktigt varm och härlig svensk sommar, det tror jag vi alla behöver efter denna vinter.
Ha en bra dag!
Two is better than one, forever and always. <3

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2011-03-23 11:11:00

Om jag längtar till sommaren!!! :) Vilken snygg bikini du har!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela